Manekiny męskie – ekspozycja garniturów na najwyższym poziomie
Mężczyźni są wzrokowcami, dlatego najprościej zachęcić ich do zakupów prezentując ciekawy outfit ma manekinie. Dotyczy to zwłaszcza garniturów, które na wieszaku nie prezentują się zbyt korzystnie. Sprawdź, jak odpowiednio dobrane manekiny męskie mogą odmienić wnętrze Twojego sklepu i przyciągnąć klientów!
Jakimi kryteriami kierować się wybierając manekiny?
Producenci oferują mnóstwo ciekawych propozycji manekinów. To przede wszystkim modele męskie, damskie oraz dziecięce. Poza podstawowym podziałem wyróżniamy manekiny pełnopostaciowe, ,,headless”, a także ruchome i statyczne. Wybór powinien być podyktowany rodzajem sprzedawanych produktów, ale również wielkością sklepu. Niekiedy możemy pozwolić sobie na bogatą aranżację wystawy i wtedy warto to wykorzystać. Dobrze zdecydować się na manekina bez wyraźnie zarysowanych rysów twarzy, ponieważ unikniemy w ten sposób identyfikowania produktów z określonym typem urody. Trzeba przy tym pamiętać, że to nie ma manekin ma wysuwać się na pierwszy plan, tylko jego stylizacja. Z tego względu poleca się manekiny w neutralnych kolorach. Czerń czy biel mogą świetnie podkreślić ubranie w wyrazistych barwach, takich jak czerwień, róż czy turkus. Z kolei modele cieliste doskonale sprawdzą się jako tło dla mniej rzucających się w oczy elementów garderoby, nie przyćmiewając ich przy tym.
Manekiny męskie jako element aranżacji w butikach
Manekiny męskie są jedną z propozycji najchętniej wybieranych do sklepów z odzieżą sportową, modą ślubną i casualową. Nic w tym dziwnego – panowie również są wzrokowcami, dlatego warto zachęcić ich do kupna określonych produktów prezentując je na modelowej sylwetce. Jeśli zależy Ci na sprzedaży garniturów, wybierz klasyczne manekiny męskie w pozycji statycznej. Z kolei w miejscach, gdzie sprzedaje się odzież sportową warto postawić na manekiny w pozycjach ruchomych. Klikając w ten link https://sklep.moremannequins.pl/manekiny-meskie.4 znajdziesz się na stronie producenta manekinów, gdzie do wyboru są różne rodzaje sylwetek. Możesz wykorzystać je do aranżacji sklepu, tak by wystawa przyciągnęła jak najwięcej potencjalnych klientów. W ten sposób nie tylko świetnie zaprezentujesz dostępne ubrania, ale również zaproponujesz konkretne stylizacje, co z pewnością ułatwi panom zakupy. Dzięki temu zwrócisz uwagę na asortyment, a także akcesoria.